miercuri, martie 7

Sos(ţ)ii.

După fenomenalul accident Ehani (numedecod), am trăit să o văd şi pe Acka-chin făcând acelaşi păcat.
Se face că Ehani, la un test de latinească (ai uaz varză), a copiat . Da, da, comentaţi, ştiu şi eu când omu' (ohmi, nu oameni) copieşte. Dar bietu' deh el a copiat şi numele. Nu ştiu cum, nu îmi pasă, nu simt nevoia să vă spun scuza lui penală, fără absolut nicio logică, dar a copiat şi numele. Da, vă mai repet, numele.
Azi , şapte.a treia.douămiiunşpe, o colegă a cărei nume nu va fi rostit, Acka, a copiat, Acka, numele colegului de bancă după ce a copiat de la el până şi data , scrisă pe tablă, şapte.a doua.douăsuteşapte sau opt.
În mod evident, inculpatul(a), D. Clau. Acka. , a fost adusă la ruşinea clasei, deşi nu am avut vreme să îi spun şi doamnei dirigintă acest lăvli fapt.

Date fiind cele explicate mai sus, şi eu moartă de somn,
Bai bai , dudez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu