marți, februarie 7

Piţi . Ponci .

Dacă titlul nu este suficient de evident... Mă rog- Azi voi împărtăşi clasei de cititori părerile mele despre clasa de piţiponci în care mă aflu şi felul în care ei recţionează. Ca notă informativă sunt opta şi, ca să ne dăm fiţe-n undeva, trebuie să ne luăm album cu coişpe mii de milioane şi să ne mai luăm şi banchet la un local care costă alte mii de coişpe mii de milioane. Pe mine mă depăşeşte faza asta cu ' nefilmează banchetul'. Ce dacă îl filmează? Adică tu, omule, eşti aşa de bătut în cap ca să nu ţii minte ce ai făcut acu' trei ani (ipotetic) la banchet? Îţi zic eu : te-ai făcut muci şi ai tăi te-au cules de prin şanţuri. Nu, nu te obosi să îmi comentezi. Ştii şi tu că am dreptate. Ştiţi şi voi, dragă a opta, că asta veţi face. Adică, let's be serious. De ce să nu ne facem muci cu restu'? Ce, eu sunt handicapat? Whow, dick, nu aşa vorbeşti cu mine.
Apoi, de ce să nu fim noi fiţoşi şi să ne facem un album de piele de papuci, ca să le zicem la nepţi 'ietete, cpochilu', cu ăştia am fost eu în generală şi nu mai ştiu niciunu, cred că aproape toţi au murit, da' noh, nici io nu's mai breaz.' sau 'băh, dick, asta-i dirigă-mea, despre care nu mai ştiu nimic altceva înafară că a ajuns la Eminescu într-o zi şi nu au mai adus-o înapoi.' sau ' băh, copchilu', uite ăştia mi-au făcut viaţa un chin, cu ăştia am stat eu în bancă trei ani la rând şi nu mai ştiu nimic despre ei. Dah cui îi pasă? Adu' rapid două de marijhuana că nu mai pot... '.
Cineva(alex) mi-a spus că o să-mi pese de ei. Cineva (Alex) mi-a spus că o să plâng duă ei. Conversaţie.
Alex xP : Lasă, tu, Oază, că o să mori după ei... (Corectat acum, ca să prijepeţi şi voi ceva...)
Rosto:] : Taci, drecu'. O să-mi fie mie dor de faţa lui Şuteu la opt dimineaţa de numa!
Alex xP : ăăă, şi aici tac.
Alex xP : Ştii, aşa ai zis şi despre Jorje (care e Geroge mare, Uischi la două. ) şi acu numa despre el îmi spui.
Ozzy :] : Eşti o vacă .
Alex xP : Pot să voi boul teh? ;;]
Ozzy :] : Nu. Ăla e Cătă. Vorbeşte cu el. Trecem peste. NU o să ÎMI fie DOR de ăia. Sunt ok, dar nu o să pot spune despre ei peste doi ani că ' dah, bă, acuma chiar vreau să o aud pe Şuteu cum strigă la Eftime-hani sau să îl aud pe Raul şi Radu cum îşi spun că şi-au tras-o cu mă-sa and co.
Alex xP : Începi să nu mai scrii aşa
Alex xP : cu
Alex xP : multe
Alex xP : enter-uri.
Alex xP : Mă rog. O să îţi fie, ascultă la cine ştie.
Ozzy :] : Ăla care dintr-a noua.
Alex xP : Nu. Ăla e Dima dintr-a şaptea.
Alex xP : Care-i pătratu' lui 11?
Ozzy :] : 121.
Alex xP : Cât îmi dai dacă plângi la sfârşit de an?
Ozzy :] : Te las să vezi ce am în 'never again' (Notă: lista ma de melodii ratate, pe care tre să le critic.)
Alex xP : Me gustaaaa !
Ozzy :] : am şi Mamo-chan :3
Alex xP : FAC! Plăcinte. Vreau să văd asta.
Ozzy :] : şase luni. Dar sunt roac.
Şi aşa am ajuns la acest pariu. Dar, ca să vedeţi că e în van, I don't cry.

Bitch to bitches out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu