duminică, martie 4

My osăm dialog cu Kim Jaejoong (Exerciţiu de imaginaţie bolnavă)

Dragi cititori fara viata de blog d'al meu,
Va anunt cu dragoste ca aseara m-a apucat sa scriu niste dialogurid e nebuni cu mine [Eu:] si Kim Jaejoong [Kim]. Planul [plot-ul] vine asa: in imaginatia mea ne-am casatorit. Dar el ea buzi cu DBSK so el a ramas in Coreea sa scrie love songs for eu.


____________________________________________

Eu : iii, kiiim – ooppppaaaa :333
Kim : hey, u crazy fangirl.
Eu : what if i am a boy?
Kim : O.O Are you gay?
Eu : Vrei sa fiu gay?
Kim : Vreau?
Eu Vreeeeeei ;;) ?
Kim : Vreau?! Nu vreau.
Eu: ah, nu sunt gay. Sunt cea mai straight persoana pe care o stii, de fapt.
Kim: nu te stiu.
Eu: esti beat? Ne-am casatorit :3
Kim: Da? Cand?
Eu : acum doi ani, trei luni, cinci zile, trei roe , patrzeci si cinci de minute , opt noua zece
Kim: got it
Eu: 12, 13, 14 .. Da? Ce pacat... abia m-am incalzit.
Kim : esti ciudata
Eu: ai zice ca dupa atata timp te-ai obisnuit.
Kim:doar ai zice …
Eu : Doar, intradevar. Mama inca are sperante ca sunt normala :]]
Kim: mama inca spera sa nu ma duc in armata.
Eu: tu esti prost. Nu te duci in nicio armata!
Kim: ce ma opreste?
Eu: Eu si inca o groaza de fane.
Kim: De ce?
Eu: You have the most fucking hot fair, si vrei sa-l tunzi. You have the most fucking voice, si vrei s-o strici. Nu pleci de acasa.
Kim: Ah, sotia mea este obsedata fizic de mine.
Eu: de asta te-am luat 0.O daaaaaah\
Kim: logic. Cum am putut sa uit de asta?!
Eu: Pentru ca vrei sa te duci in armata.
Tudor; Frate-miu : PENTRU CA NU AI LUAT-O, DAAAAH!
Kim: Asta cine e?
Eu: Omul care te-a amenintat cu moartea daca nu ma iei, cosmarul meu de paispe ani.
Kim: Frate-tu?
Eu: daaa :3 . Veeezi cate stii despre familia mea?
Kim: de doi ani etc etc etc .
Eu: exact. Ai tinut minte.
Kim: nu, de fapt, chiar imi aduc aminte...
Eu: Las vegas, mosu' beat din sant
Kim: groapa.
Eu: sant.
Kim: de asta era sa nu te iau atunci :-?
Eu : x3333 , ai tinut minte si asta.
Kim: da >:D< . ai vrut nunta in Seoul, neh?
Eu: aia mare, cu Flori [ca pt ea scriu] si cu runo si cu cata care o sa iti fie domnisoara de onoare si cu Anda si cu Acka [care vine cu Joe Brooks] samd
Kim: ai vrut sa vina si yoochun.
Eu: dahdahdaaaa :3 . si asta ai tinut minte. You're sooo sweet :33
Kim: stiu :3 . De ce sa vina si ei o.O
Eu: pai, Yunho vine cu Flori, Changmin vine cu Anda, Lui Runo i-a ramas Junsu...
Kim: yoochun?
Eu: va fi cavalerul meu de onoare
Kim: ah, da. De asta am uitat... da da da...
eu: I lavs you!
Kim ; same here.
Eu : Siii, ce ai mai facut ?
Kim: Ma gandesc sa am duc in armata.
Eu: Tu esti si beat si prost. Nu pleci de acasa. Stai aici si facem mici jae-oppas .
Kim :]]] [here is the part where I drol imagining him laugh :3333]
Kim: No way, ma duc in armata. Coreeea neeeeeeeds me!
Eu: Beat, prost si greud e cap. Nu pleci de acasa. The end.
Kim: mi-e mila de sotul tau.
Eu: si mie cateodata.
Kim: Yoochun ramane aici.
Eu: /:) . Ce stii despre noi?
Kim: am vazut de pe perete cum te uiti la el
Eu : nu am vrut dar e asa deeeeeeee … TT>TT
Kim: nu-i nimic >:D< . Te ieeeeert :3
Eu: Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
Kim: euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu