sâmbătă, martie 31

Sânge de muritor


Am înghiţit în sec privind spre tine.

M-ai înşelat, m-ai minţit, m-ai făcut în toate felurile pe la spatele meu. Tu, câine linguşitor, te-ai folosit de mine. Doar aşa, ca să fii cu mine. Dracu' să te ia şi pe tine şi pe naţia ta!

Am sărit la gâtul tău cu ochii plini de ură. Vei regreta ce mi-ai făcut, câine! Te-am prins de mână şi ţi-am sucit-o până ai urlat de durere. Nici atunci nu ţi-am dat drumul. Nici n-o voi face până nu voi mai simţi durerea ce mă loveşte în piept.

Durerea mea, a mea, mă lovea continuu de multe luni. Ştiam de mult. Te-am lăsat în pace. Ştiam din-nainte să-mi spună ei că te-au văzut cu altele. Să suferi acum cum am suferit eu când te-am văzut cu ele. Să te vadă şi ele cum te bate o fată cu trei ani mai mică decât tine. Să îţi plângi de milă pentru ziua asta, pentru săptămânile înşirate pe un şir de fericire pentru tine, pentru lunile ce atârnă greu de inima mea. Mori, câine.

Sângele va continua să curgă până ce eu voi înceta să sângerez. Sângele tău ,câine, pentru al meu.

Eu voi fi nemuritoare, toţi vor şti că singură am aflat şi tot singură mi-am făcut dreptate. Tu vei fi mort mereu în ochii tuturor. Dar să ştii şi tu, eu te voi ierta. Căci te voi iubi mereu, chiar dacă m-ai înşelat. Vei fi mereu la fel de amuzant chiar dacă m-ai făcut să plâng, vei fi mereu aceiaşi persoană atentă chiar dacă, şi pentru o clipă, ai uitat de mine. Să te iert în totalitate? Niciodată. Dar ştiu că te vei furişa pe la spatele meu din nou. Istoria se va repeta. Încă o dată şi încă o dată şi încă o dată.

Mereu. La infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu