sâmbătă, martie 31

Ficuri masacrate 3 ; Dragostea sau familia


Dragostea sau familia. Sau baniiiiiiii

Oana:O fata sensibila si iubitoare de 15 ani care avea o sora mai mica de 10 ani pe nume Ana.....(prea mulţi puncţi) care ii facea zile fripte bietei fete....+ (ăsta e un plus, nu vă oripilaţi ca mine că urmează un calcul.) ca nu avea mama deoarece murise intr-un accident in masina (Eu zic că a vrut să scape de tine).......Oana era mare fana tokio hotel (virgulă)camera ei era plina de postere ei si pe un perete era un poster in marime naturala (O_O Give me a lamă siiister!)
Oana arata super...era sexy(lesbi friends!) ..inalta ..ochii caprui....parul brunet..picioare lungi....siiiiiiii (şiiiii , momont de suspans.... Publicitate.)(am revenit live în studio)era cam fata ideala pentru tom..(Care este un obiect, prbabil un fel de chestie de la sex shop)


Ana:Un mic dracusor careia ii placea sa o sacaie pe sora ei mai mare..(iiii, mai mult puncte ; 3 )si prin faptul ca ura Th si inca mai era la 10 ani o mare fana Barbie si toata camera ei era roz cu afise barbie (pink is shit, shit is pink ! Barbie grils ! Yaaaeeeeeh!)
Ana arata ca o papusica ...adica parul lung si blond...ochii albastrii si toata imbracata in roz (Piţiopanca, varianta pubertate. Probabil şi mia mic.)


Tatal Oanei:El face tot deoarece cum am mai zis cele 2 fete nu avea mama ( auzi, eu am senzaţia că eşti sadică.) ....(alte puncteeee !)deci,el se ocupa de curatenie si de cresterea fetelor..si avea o afacere in Germania ....(toate simultan? Bo$$)si mai mult de atata nu stiu daca as mai putea zice despre el..(dar era atââââât de ineresant!)

Bill:aici ..sorry dar no comment in afara de faptul ca e cel mai sweet boy restul aflati din continut (wikipedia.org , Bill ăăă Kaulitz. Aşa era? Beh, sunt boSS Sau nu? Sunt.)


Tom:fratele geaman a lui Bill si la fel restul veti afla pe parcurs (Suspans, ooooo, publicitate.)


Andreea:Cea mai buna prietena a Oanei care ii era alaturi si la bine si la rau .. (aşaaa, până aici am înţeles)
Andreea era frumoasa....ochii negri..inalta...avea tot 15 ani si era moarta dupa bill...(eram sigură! genial!)


............si cam atat (aleluia! Thoamne, deja m-ai pierdut cu atât de multe personaje)
deci......(aşadar, concluziv faptelor, în principiu urmat de o concluzie a argumentelor prezentate mai sus.)
PRIMA PARTE:O zi ''normala'' (oooh, cu virguliţe sus!) de Sambata O (aaaa, eee, hai şi voi !)
O zi ''normala'' de Sambata(virgulă) Oana se trezeste si nu e tatal ei acasa (care îşi verifica contul de redtube.) .Dintr-o data se aude telefonul sunand.
Oana:Alo (aaalooo, suntem noi, picasso, v-am dat biiip :]] )!Da!
Tatal:Buna!Oana am o veste proasta! (cam ca tine?)
O:zi (de joi!)
T:pai eu trebuie sa plec in germania pentru o luna (ca să scap de tine şi de soră-ta că nu vă mai suport.)
O:pai si yo ce fac? (îi spune, adăungând un „fată” după ce trage o flegmă în focul din căminul casei Ochilor de Şoim de la Hogwars) nu te rog nu...nu ma lasa cu dracusorul asta (ododo, că o să mi-o pună şi când vi acasă o să ai nepoţele multe, tăticule)
T:termina!vorbeste frumos de sora ta (că de nu tot te ft între ochi, tu... 3,14zdă)
O:da bine!deci daca tot pleci si yo(gieah, yoah, treah!) am nevoie de ajutor sa am grja de dracusor .......aaaaaa........(beee, ceee, deee, eee)pardon de sor'mea o pot chema pe Andreea sa stea la mine? (da, da, ca să o punem de una în grup!)
T:da buna idee!Yo vin acasa acum si imi fac bagajele peste o ora plec (youeah, greah, breah! Pe lângă virgule lipeah!)
O:bine!pa! (cius!)
T:pa
si inchide (puteam să jur că nu ţi închide. Thoamne, era să rămân proastă, mersi că m-ai luminat +,+)
O:dracusorule..................(zbiara)(urlă, rupe, targe, trage, împinge.)
A:daca imi mai zici asa o sa .....(te ft în gură) (si nu apuca sa termine si oana zambind in coltul gurii) (unde va rămână până la alte detalii)
O:o sa ce?o sa iti iei papusa barbie si o sa pleci bocind? (I'm a barbie girl in a barbie world!)
A:nu..aaa adik (sinonim?) da de unde stii? (să-mi bag că a scris bine o.O)
O:asa faci mereu!vezi ca tata pleaca in germania o luna! (germania fiind , din nou, un obiect, ce ştim noi, eu.)
A:yeeeeeeeee! (party, bani, sex, tipi buni!)
O:a si va veni Andreea sa stea aici o luna! (căca-m-aş undeva, trebuie să vină şi aia?!)
A:bine (+-+ fără sex. )
si Oana avand programat sa plece in oras cu Andreea,ii spune Anei ca o lasa singura pentru 15 min si pleaca(zi-mi şi mie ce e aia min !)
se intalneste cu Andreea la locul respectiv...... (yeaaaaah ! Puncteeeee ; 3)
A:oana fata(curvă proastă!)...nu te-am mai vazut de un an.(si se imbratiseaza) (limbă după limbă după... uhuh, tre să tac.)
O:mi-a fost dor de tine!uite ce e ( că ai o faţă de cură şi, noh, eşti şi proastă )(si ii povesteste tot) vrei sa stai la mine o luna? (nu lol.)
A:normal (da cum să te refuz? Money, bitches, sex în gurp! Yeaaah!)
O: pai hai sa mergem ca am lasat dracusorul de capul lui...
A:ok
(ajung acasa) (computer, energize ! Acasă! )
oana deschide usa..si ii cade cheia din mana si ramane cu privirea holbata la sufragerie si andreea la fel(şi-a dat seama ce proastă e!).dintr-o data oana se face galbena la fata (hepatită) si incepe sa tipe ''anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daca prind iti rup capul si tie si tuturor papusilor tale barbie.........(Godzzila, partea I)vino imediat aici'' (dada, tati vrea să te mozolească!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu