sâmbătă, martie 31

Bună, nebună


după o inteligentă discuţie cu Bubu, mi-am adus aminte că nu v-am povestit despre „Bună, nebună”. „bună, nebună” este un joc idiot, gen „provocare sau provocare” în care trebuie să alegi „bună” sau „nebună”.
Deobicei, când alegi bună, există unul care te va pune, nu ştiu, să i spun unei fetiţe de cinci ani că e dragostea viaţii tale, şi când alegi nebună există o eu care te va pune să te duci la o babă de enşpee mii de coişpe mii de ani la care să te holbezi la dă hot as sau să te duci să strigi în gura mare o chesie gen „superman este cu noi” şi să te arunci de pe top(b)ogan sau aşa ceva.
Acum că aţi, nu aţi, înţeles cum vine cu „Bună, nebună” vă voi spune şi care a fost faza cu acest joc.
Deh, cică se face că (i)es eu în oraş cu găşcoiu' că, deh, nu stau numai în casă. Şi cum ne îngheţeau nouă mucii în nas vine la mine Radu şi facee „dicks, hai să jucăm #bună nebună#!” şi toată gaşca „okeh!”.
A venit aşa, eu(E) în gurpă cu Bubu(B) şi cu Octa(O) (hăhăhă, toţi boşii) şi Radu(R) cu Mihai(M) , al lui Bubu, şi Cătă(C) (vezi chestie, toţi tipi.).
E to C: Bună, nebună? Lipsită de chef.
C: Ăm, nebună.
E: Să vedem. Tre să.. te duci în primul autobuz, să te pui într-un genunchi şi să strigi către prima babă „Mileidi! Ce doriţi la cină?”
C: Am voie să fug după?
E: Da.
C: Se face.
Şi vine busu. Şi vine baba.
C: My lady! Ce doriţi la cină?
Baba, cu o privire încruntată, îl ia pe Cătă de ureche.
Baba emo: Cătăline(Noi: Cine?!), ce ţi-am spus eu despre jocu' ăsta? Şi despre proşti ăştia (Bubu către eu: cu excepţia lui Otonashi, bineînţeles) cu care stai?!
Grupu: o.O What the holy f...ish is this o.O?!
C: Bunii !
Grupu începe şi se râde ca de zile mari. Baba emo se apare aparent a fi strămătuşa a străbunicii a strămămicii a lui Cătă. (aka mătuş'sa de un milion de ani). Când coboară Cătă tot roşu (cu excepţia blugilor, albi) noi râdeam pe bancă de ne cocoşam, la noi holbându-se urât două mămici care în mod cert gândeau „Ai mei tot aşa o să ajungă o.o'' . omg omg!”
B: rândul meu. (to R): bună sau nebună?
R: Hm, bună. Că tu dai nebune de ne înnebuneşti.
Bubu poker face. (papapapa pocăr feis papapapa pocăr feis).
B: Hm. Te provoc să... Te duci la Ozzy şi (whisper whisper , eu nu am auzit exact ce , dar şi ascultam BIGBANG)
R: Mă urâââţi!
B: dacă O-chin vrea să te bată nu o las eu!
R: oke. Ozzy, (pauză de pregătit de fugă).
Meticulos, îmi scot căştile lui Octa din urechi, îl privesc zâmbitoare şi îmi prind mai bine părul.
R: bomm shakalaka!
Cred că a urmat o pauză oribil de lungă de două secunde în care la mine a existat următorul lanţ.
Bum Shakalaka (< 3) => Fantastic Baby (< 3)=> BIGBANG(< 3) => TOP(< 3) => G Dragon (< 3) => Daesung(< 3) => Radu a zis aia (BLEACH!) => lolololololol! :]]]]]
Şi încep eu să râd isteric după ce am prins o faţă foarte focusing , care i-a speriat pe toţi, inclusiv pe mămicile gata să mă ia de normală.
Gaşa pauză. Doar Adde ştie ce a fost la mine în cap şi ea râdea cu mine.
O: Ok, this is wierd even for you. My turn?
M: Yea. Tu eu.
O: bună sau nebună?
M: bună. Ba nu , nebună. Că tu nu ştii să dai nebune.
O: am luat lecţii de la O-chin!
M: Şet. Dar bagă.
O: Hm, te provoc să te urci pe prostia asta din plastic prin care plouă (aka chestia aia în care aştepţi busul când plouă, ninge, invazie alien) şi să te arunci strigând „I am spidermannnn”
M: o.o wtf, no man.
O: atunci... (whisper whisper)
Bubu: Orice deviaţă din gay este al meu!
M: hăhăh, okeee
Vine spre mine.
M: JJ este ... staight!
În mai hed:
JJ (< 3) => Jaejoong-oppa (< 3) => KPop (< 3) => poate e normal o.O => dar e Mihai. => a zis că ce despre mai husband?! (< 3) => die, bitch!
E: zgâţii şi neamu şi botezaţii şi pantofu' şi rochia şi prezervativu' şi albatrosu' şi ochii mă-ti-i când te-o conceput că eşti o curvă a neamului istoriei bunicului strămoaştei (înjurături, neamuri, chestii chestii ) mă-ti-i!
M: mom . You're good.
E: My husband is not straight!
C, O, M şi R : Yeees, madame!
E: Ce i-ai spus ? (Tu Bubu.)
B: Că nu e hetero.
E: ah, credeam că ai înnebunit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu