duminică, martie 4

K - Pop . :3

După o lungă fight cu ai mei, am ajun să vă prezint beneficiile de a asculta muzică din asia. Dragilor, nu vă oblig să faceţi musai chestia asta,dar măcar citiţi şi voi să vedeţi cât de geniali pot fi Coreeni (din Sud).

Actuala mea manie a început cu DBSK (Acum JYJ şi TVXQ!) împreună cu a lor Why did I fall in love with you sau Balloons. Obsesia mea datează din 2009 când am tastat şi eu pentru prima dată ceva greşit xD. Mă rog, după o groază de timp pauză, am mai ascultat CN Blue şi a lor I'm a loner, care a fost obsesia mea zile bune, până când am ajuns la concluzia că revin la muzica penală cântată pe engleză. Iarna asta am revenit la obsesia mea după ce m-a apucat pe mine dorul de vocea lui Kim Jaejoong (soţul, dragă) şi am ascultat DBSK. Din două melodii am ajuns la cinzeci şi, aproape şazieci.
Melodiile recomandate sunt: Mirotic, Wrong number, Survivor, Why ... , Hey!(Don't bring me down), Tri-Angle, [deşi o are pe crva aia de BoA], Beautiful you, Hug şamd şamd. Cei care chiar simt nevoia să mai lase un comentariu cu întrebări.
Apoi am ascultat SHINee, da' nu mă întrebaţi cum am ajuns al ei că dacă nu e de la Wattpad este o recomandare Ryuusa şi dacă nu e nici aia este, clar, apăsatul unui desen cu un roşcat greşit. Oricum, SHINee sunt o trupă de cuties, împreună cu Taemin care se va face amant cât de curând.
Melodii: Hello, Ring Ding Dong, Lucifer, Juliette, Replay and parteners.
Ce mai este? Este BIGBANG cu a lor „Tell me goodbye” sau „This love” sau , ăsta e în top cinci, „Love song” şi „Haru haru” sau „Lies” şi „Blue”. Nu vi recomand degeaba, asculaţi-i şi voi că nu vă doare mânuţa :3.
Să mă gândesc... Mai am UKISS cu „Man Man Ha Ni” sau „Neverland” sau „Tick Tack” şi alte asemenea (din nou, le luaţi pe primele dinlista dată de iuştube) sai Infinitie (I supoose aşa se scrie) cu Break the down şi Paradise. Să mă mai gândesc... Ah, SJ (Super junior) cu geniala melodie „Mr. Simple” şi "It's you".


Acestea fiind spuse, vă las să rumegaţi ideea de muzică ce nu este mereu cântată pe engliş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu