duminică, martie 4

Paişpe a doişpea partea a doua

Pentru că încă nu mi-am băgat picioarele în tot căcatu' ăsta cu eyes de Sfânt Valentin o fac acum, pe cinşpe, şaişpe, (editat azi , patru martie) cât o fi când postez (restricţie de la dad, dă-n ceva a meu). Personal, acestea sunt lururile pe care le cred despre Valentine's day.
1. It sucks hard. Nu, nu te obosi încercând să traduci cu gugăl tranzleit această propoziţie. Îţi zic eu ce înseamnă. E naşpa rău. Niciun om normal nu aşteaptă o zi pe an ca să îi facă un cadou persoanei iubite. Dacă e să o punem aşa, dacă n-ar fi această zi, eu tot i-aş spune lui că îl iubesc. Nu văd nicio problemă să îi spun asta la doişpe noaptea când mă apucă dorul. Dau de ce să îi dau numai atunci un urs eşuat, rozosin, cu o inimă în braţe pe care scrie cât Cina(China) „i love you”? Nu văd logica voastră, fraţilor.
2. De ce? De ce ce, v-aţi întreba. De ce o urăsc, e răspunsul meu. O urăsc pentru că este un căcat. Nu merită să aştept eu iarna în toată splendoarea ei ca să îi zic „Beh, dick, car-te în oraş cu mine că de nu mă prefac geloasă” and stuff. Viaţa mea socială cumpărată de pe ibei (e-Bay) nu este atât de penală încât să aştept paişe a doua ca să îl chem. De fapt, pot să îl chem la orice oră din zi sau din noapte că, până la urmă, nu am timp de el anu' ăsta. Dacă vreau să ne vedem la două, atunci la două ne vedem. Două noaptea, lol. Deci o urăsc pentru că nu îşi are rostul logic în viaţa mea ratată cu brio.
3. Nici măcar nu este o sărbătoare românească. Da, fraţi de blog, aţi citit bine. Nu, nu este o sărbătoare românească. Este un căcat cu ochi împrumutat de nişte americani căcaţi pe ei care s-au manifestat şi au ieşit în cea mai mare întâlnire în grup (like lovers) din ultimiii nu ştiu eu câţi coişpe ani. Aşadar, nu este românească. Noi, românii, avem dragobetele care este exact acelaşi lucru, cândva mai târziu în această minunată mirifică lună.

Acesta fiind spuse, urăsc sărbătoarea asta. Nu mă încântă cu nimic, nu primesc nici măcar o zi liberă la şcoală ca să zic că am de ce să o aştept aşa cum fac colegii mei... mie mi se pare o risipă de douăzeci şi patru de ore. Dar asta nu mă opreşte să o sărbătoresc.
Anu' ăsza am fost cu Q (chiu) în oraş ca să ne îngheţe la amândoi faţa că în ceinăria de pe castelului era full (and I mean full) şi să ne plimbăm prin parcuri fără un rost anume până pe la şase seara când mie îmi curgeau mucii atât de tare încăt nu mai aveau loc în nas şi nici şerveţele nu mai erau. Nu, nu ne-am dat niciun mozol, că suntem răciţi şi eu nu risc să îi stric deh gorgeous voce.

Notă primitivă: conversaţia mea cu Adde (Bubuuu :3) pe această temă a fost genială. Enjoy.
Adde: Hahhaaaa, deci, cum a fost.?!
Ozzy :] : Ca un shit cu ochi. Draci, nu pot să cred ce încet scriu. Nu-mi simt degetele sau faţa.
Adde: pe mine Mihăţiă-beibi m-a dus în oraş.
Ozzy :] : nu puteam spune (avea aia la status.)
Ozzy :] : Cum a fost?
Adde: Nimic special. Tu, tu ar trebui să ai o seară genială. Un pletos te-a scos în town.
Ozzy :] : Da, moş cărciun.
Adde: ce ţi-a cântat.?
Ozzy :] : Oda fericirii cât îşi trăgea mucii.
Adde: Genial, Mihai nu poate aşa ceva.
Ozzy :] : normal, dar Q are voie . @-)
Adde: Dap, tru, tru. Şi ce aţi făcut voi patru ore?
Ozzy :] : am vorbit?
Adde: Cu Q cel pervers o.O
Adde: fuck me.
Ozzy :] : N-ai norocul ăsta. Da, cu el. Ştii, îşi foloseşte gura şi în alte feluri.
Adde: Rape meee o.O
Ozzy :] : Nuh, aia e de la Nirvana. Şi Fuck me era o trupă de garaj plagiatoare de emolizi.
Ozzy :] : Link la blogu' lui mădă ai?
Adde: madii-blog.blogspot.com
Ozzy :] : Kimi ni todoke lăv.
Adde: Nu traduce asta!
Ozzy :] : Nu plănuiam. I-am zis o dată sau de două ori Kim. Şi de cel puţin cinci Jae-oppa.
Adde: Bietu' guy.
Ozzy :] : lolh, de cine îţi faci tu griji.
Adde: fiecare cu ce îl doare. Şi eu m-am scăpat la Mihai cu Micky. Dar doar o dată. :]]
Ozzy :] : Ştii şi tu cu cine semeni. :]]
Adde: La o adică te iei de onoarea mea de falimilist (I.L. Caragiale)
Ozzy :] : Cine? Eu? Nu nu.
Adde: Bubule, să ştii că mie tot nu îmi vine să cred că doar ai stat de vorbă cu el. Ştii, Este Q cel perverted. Ăla care s-a dat la Teh.
Ozzy :] : Da, şi eu cea cu obsesia cu Metal. Chiar vrei să etalăm aceste lucruri? Este om, ce pla mea!
Adde: o.O Pe bune?! Tre să îl şterg de pe lista zeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu