luni, martie 5

Is ... What si this ?!

Chestia asta chiar trebuie să fie scrisă undeva ... Şi cum blogul lui Vlad e populat de el însuşi , scriu eu .
Medi . Ingliş .
Profa : There may be ...
Vlad : Someone who truly belives what is ... ( Alexander Rybak - First Kiss )
[pauză 1]
Profa : In the end
Eu : There are no more words left (Lincuim în park , In the end)
[pauză 2]
Profa : I'm sorry ...
Eu : You got the worng numer ( DBSK - Wrong numer )
[pauză 4]



 (nu ai observat că nu este trei , aşa - i ?)
Profa (citind ) : Foolishly .
Amândoi : I guess i loved you too foolishly .
Profa : Ok , pricep că ştiţi multe versuri , dar sunteţi aici să învăţaţi .
Vlad : Adică dvs . versuri de la noi , exact .
Eu pe jos de râd .
Vlad : Să recapitulăm , there may be ... ?
Eu : JJ - oppa and some guy doin' it ! ( Junjooou , Acka ; 3 )
Vlad : So ... Sekaiichi ?
Me : noh noh , Junjou .
Vlad : Junjou . Stai aşa , o transpunem pe Japan ? Că eu nu ştiu nimic : ]]
Me : Noh , ştiu că eşti varză . Dar , acum că ai spus , ar trebui să îţi trimit The Gazette .
Vlad : ăia cu filth in the beauty ?
Profa : M - aţi lăsat pe afară . 
Amândoi : Ştiţi ,asta plănuiam .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu