vineri, decembrie 23

Lah lah lah

No, fraţilor, îi vacanţă şi îmi permit timpul de blog. Dar nu sunt foarte sigură că după vancaţă o să vă mai încânt cu gândurile mele cele neplăcute. Trecând peste, azi vă încânt cu prezentarea mea printr-o leapşăăă.

 (de pe animezup.com că mi-e lene să acut xD)

General
Nume: Andrada
Poreclă: Ozzy
Data naşterii: şapte a întâia
Locul naşterii: Cluj o,o
Locaţia curentă: Braşov, acasă, pat.
Culoarea ochilor: căprui
Culoarea părului: şaten cu reflexii roşcate când are chef
Înălţime: multă.
Piercinguri: nu am ...
Tatuaje: aş vrea eu +.+
Prieten/prietenă: lalala, asta nu vă spun.
Vehicul: pe maiăun picioruşe
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: 'phandaaa!'


Preferate

Mâncare: Nu am. mănânc aproape orice.
Pub/Disc/Restaurant: ăăă... Ceinărie xD
Bomboane: cu ciocolată şi rom.
Număr: 13.13.13 xD
Culoare: verde... dăăăăă .
Animal: nevăstuicăăă .
Băutură: ceva acidulattt.
Parte a corpului la sexul opus: p...piaţă. nu, glumesc. Nu am nici cea ai vagă idee...
Parfum: natural. (eu şi putoarea mea)
TV Show: Lala. Animeuri la greu.
Album muzical: Ăăă... 'No need to argue'
Film: Hm. Puss in boots
Actor/Actriţă: Nu am dăştia. Vă zic vocali. Fukuyama Jun sau Mamoru Miyano sau Nana Mizuki sau Noto Mamiko... ă lot.


Asta sau aia

Pepsi sau Cola : Pepsi.
McDonalds sau BurgerKing : Mac.
Ciocolată sau vanilie:  Cioco
Ciocolată caldă sau cafea: cafea.
Sărut sau îmbrăţişare: kiss
Câine sau pisică: câine.
Rap sau punk: punk
Vară sau iarnă: toamnă.
Comedii sau filme de groază: horror
Iubire sau bani: none and both.


YOUR…

Oră de culcare: never. nu am una fixă.
Amintirea de care îţi este cel mai dor: vara lu' 2010
Cea mai bună trăsătură fizică: eu în persoană, lollll
Primul gând când te trezeşti: "Căcat. Iar am şcoală şi mă văd cu toţi luzării ăia..."
Ambiţie: Să ajung în Japonia.
Cei mai buni prieteni: sunt eu-
Slăbiciune : ochii albaştri
Temeri: mama şi Chuck Norris.
Cea mai lungă relaţie: şşş. nu vă zic


Ai…

Înşelat partenerul: da.
Fost bătut: da, de multe ori. sunt băieţoasă
Bătut pe cineva: evindent.
Furat din magazin: nu
Fost mort de slab:  0,0 wtf.
Pupat pe cineva de sex opus: dăăăăă
Fost părăsit în ultimul timp:  nu.


La un băiat/o fată

Culoarea preferată la ochi: albastru sau căprui
Culoarea preferată la păr: ROŞCAAAAAAAAAAAAAT !
Scurt sau lung: Lung.
Înălţime: cam ca a mea.
Stil: punk, rock... ceva care să meargă cu mine...
Aspect sau personalitate: personalitate. nu vreau să vorbesc cu un perete.
Sexy sau drăguţă: boss.
Musculos sau foarte slab: între.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu