joi, decembrie 29

Angel Beats!

Cică mă plictisesc şi nu am despre ce să postez. Nu o să vă plectisesc cu poveşti despre cât de drăguţ e un tip pe care l-am găsit azi noapte pe la două. Dragilor, o să fac un animereview. Rapid.

Deci, să vă spun o poveste. Nu ştiu de ce vreau să vă spun un poveste dar o spun, ca să o ştie tot neamu' . Deci era un tip. Ah, da, la trecut pentru că a murit acum ceva vreme (voi nu ştiţi asta). Şi pe tipu' în cheama Otonashi. Şi e personajuţ principal din Angel beats! . Acuma să nu îmi ziceţi că nu v-aţi uitat la Angel Beats! că mă împuş. E un clasic. ( Click pt. myanimelist.net ) 
Şi se face că prin episodu' doi dispare o tipă că şi-a liniştit sufletu' (adică o cântat un cântec genial, click ). Şi după aia apare Naoi. Care rimează cu yaoi. Şi devine, în episodul următor, o minunată poveste shounen-ai în cinci minute. Care continuă numai din partea tipului cu nume asemănător yaoiului.
Şi la sfârşit de tot se lasă cu o dramă al naibii de naşpa, care cică e "happy". Nu e happy deloc pentru că tipul nu e gay. De ce nu e gay?! Gay-i sunt faini.
Asta e. Animeului i-am dat un nouă. Sfârşitul... mdeah.

2 comentarii:

  1. Esti un sul de hartie igienica. Ai idee cat de usor se spala hartia igienica? >:D
    Sunteti o gramada de idioti. Cu exceptia lui Otonashi desigur!
    Otonashi, te vreau ;)
    Esti cumvaaaa...??
    NU!!! Te vreau in echipa!!!


    Si da endingu a fost nash.Happy end pe naiba :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar cică a fost happy. şi nana are un ending mai culă decât ăsta.
      suntem nişte suluir de hârtie igienică (:

      Ștergere