vineri, decembrie 30

Ce înseamnă să fi blogger ?

După ce m-am apucat şi eu să citesc un blog al unei prietene ( A lui Madii ) am hotărât că voi răspunde şi eu la această minunată întrebare. 
Nu ştiţi ce înseamnă să fi blogger. La voi blogger e un ratat care îşi postează gândurile pe net, pe un blog, un fel de scriitor de jurnal on-line. Hai pe naiba.
 Uitaţi-vă la mine, nu am avut un jurnal nici când eram mică. De ce aş începe acum? Urăsc jurnalele. Nu pot să stau să vă împărtăşesc ce cred eu despre clasa mea (plină de cei mai de gaşcă rataţi pe care îi ştiu. Eviden,t eu tronez peste toţi) sau viaţa nea amoroasă sau socială. Blogul meu nu are scopul informativ pe care îl au altele. Eu nu scriu aici cărţi întregi cum face George RR Martin. Aici postez de fac în timpul liber ca să îl acaparez, ca să nu mă plictisesc.
Un blogger are o reţetă foarte simplă, greud e urmărit şi de adus la capăt.
La început iei o idee. Pe care o găseşti oriunde. E suficient să scrii pe Goagăl trei cuvinte (la care uiţi un i) şi ai o idee. Pe acea 'o idee' şi o rumegi (eu ca o super-vacă, voi ca nişte vaci) în mintea ta care şi aşa nu e pusă în funcţiune de foarte multe ori. Ce ai rumegat calumea postez pe blogul personal ca să dai acea idee de rumegat şi altora. Şi începe din nou reţeta. Mereu şi la infinit. Sau cel puţin până suntem spălaţi calumea toţi pe creier.

Îi mulţimesc ei că mi-a dat de gândit. 
Lăvs ia ol, 
Ozzy.

PS - I'm your biggest fan, Madiiiii !

2 comentarii: