joi, ianuarie 5

Dating on earth

Evident, trebuia să o fac o dată şi o dată şi pe asta. Nu vă veţi aştepta (ba da) dar am urmărit o dramă- Şi aş fi în stare să îi dau un nouă. Evident acele şapte puncte vin de la Jaejoong - oppa care a fost mai mult decât genial acolo. Da. Aţi auzit bine. De fapt, aţi citit. Tra lalalala trecem peste. Da. Să vă copiez de pe vichi . Dar nu mai găsesc pe wiki. Aşa că avem alt site necunoscut mie.

Luaţi şi vă minunaţi. Click stânga.
Şi acum, motivele pentru care eu iubesc drama asta.
  • Scoateţi-l pe Jaejoong - oppa din cap. Este tot al meu al meu al meu al meu al meeeu :]]
  • Apoi, mai este coloana sonoră. (mai în fundul postului.)
  • Apoi mai este genialul actor Micky Yoochun care cântă şi în trupă. hehehe. Tot al meu.
Acestea fiind spuse, vă las şi soundtrak-uri. Enjoy the drolling, bitches.
Kim Jaejoong - I'll protect you
DBSK -Don't say goodbye

Csocso,
Ozzy.

PS - Yuri'ul vine azi.

Un comentariu: